Thursday, September 1, 2011

Tablou realizat cu tehnica servetelului

De ceva vreme incercam sa fac aceasta activitate cu micutii. Si ma bucur ca am reusit . A fost super fun sa lucram impreuna la ea.
M-am pregatit serios pentru ea: am dat iama printre vechile mele agende si  le-am sacrificat copertile. Bineinteles copertile erau ideale pentru suportul tabloului.Am dat fuga si am cumparat servetele. Aici a fost un pic mai greu de ales pentru micuti: fetitele prefera printese si flori, baietii prefera Batman si lupte cu Spiderman.. Ca sa nu fie suparare, le-am ales pe micutele personaje de desene animate: Tom si Jerry. Si asa am rezolvat dilema., iar cei mici le-au apreciat. Am pregatit si lipiciul: fie lichid, fie solid. Pasii au fost foarte simpli. Si va recomand si voua mamicilor sa lucrati impreuna cu micutii intr-o zi cu stropi si vant.

 Ziceam ca nu e greu de realizat.Pregatim suportul pe care lipim servetelul. Avem lipiciul langa noi, il intindem intr-un strat subtire, sa nu fie prea mult.

 Servetelul are mai multe straturi. Folosim stratul cu model. Dupa ce am intins lipiciul, punem servetelul pe suport, il fixam  si presam foarte usor, sa nu se rupa.

  In timp ce se usuca, taiam doua fasii de hartie colorata ( eventual o culoare care se regaseste in servetel) si le lipim ca sa iasa si marginea frumoasa.Iar pentru a-l putea agata , pe spate puteti lipi si o panglica.
Sa aveti spor!

No comments:

Post a Comment