Thursday, September 1, 2011

Felicitari handmade

Salutare.
V-am ramas datoare cu cateva activitati realizate la Cursul de vara. Recunosc ca am chiulit un pic...asa ca in vacanta, ca orice copil.
La Cursul de vara am pictat, ne-am distrat la party,ne-am pictat, am invatat poezii si cantece. Sa stiti ca nu ne-am oprit aici. Am continuat sa realizam alte lucruri, toate dupa imaginatia si starea de dispozitie a fiecarui micut.
Realizarea felicitarilor a fost una dintre cele mai agitate ore. Am adus multi fluturasi si multe inimioare la curs. A fost bataie pe ele, chiar daca trebuia sa fie folosite doar 2-3..:)) la realizarea felicitarii pentru cea mai dulcica mama.Cred ca oricum daca ar fi avut o multime de inimioare, tot nu ar fi fost de ajuns pentru a-si exprima iubirea pentru mamicile lor.












No comments:

Post a Comment