Tuesday, September 20, 2011

Amintiri...prima zi de scoala...


Amintiri......prima mea zi de scoala…

Toamna este un anotimp al inceputurilor, al emotiilor.Fiecare, poate, va mai aduceti aminte de prima zi de scoala. Eu, desi au trecut multi ani de atunci, imi aduc aminte de ea , ca si cum s-ar fi intamplat ieri. Imi amintesc de zilele cand eram de o schioapa si ma pregateau parintii de prima zi de scoala. Multa alergatura dupa prima uniforma, dupa primele  rechizite, primul ghiozdan.
Iata ca prima mea zi de scoala a venit. Curtea era plina de copilasi, aveam multe emotii. Totul era nou pentru mine, la fel ca si pentru alti micuti.Toti incercam sa ne tinem cat mai strans de mana mamei.Dar a venit si momentul cand am intrat in clasa, eram asa de mici, ca de abia ajungeam cu nasul la banca.Clasa era mare si plina de multe banci, dar nu ca la gradinita. Ne-am asezat in banci.Eu mi-am ales prima banca din mijloc, unde ma astepta o crizantema roz,crizantema pastrata presata  in dictionar multi ani de atunci. De fapt toate bancile aveau cate o floare. Mi s-a parut asa de frumos. Clasa s-a umplut de prichindei: unii plangaciosi, altii galagiosi. Si atunci cineva a stabilit ordinea in clasa cu vocea ei calda, era d-na Invatatoare, cea  care avea sa ne calauzeasca primii pasi intr-ale invataturii. Cu ochii la floare si cu urechile la dascal, am simtit ca ceva se va schimba in viata mea, ca alaturi de ceilalti copilasi o sa descopar multe lucruri noi. Si asa a si fost. In acea zi am plecat acasa cu prima mea carte:”Abecedarul”.Am invatat literele, sa citim, sa facem adunari si scaderi, sa coloram, sa desenam, sa cantam si sa dansam, sa coasem si multe alte lucruri.
Si poate ca ar mai fi multe de povestit.....
Dorim sa fim si noi- Mihaela si teacher Claudia- alaturi de toti prichindeii si sa le dorim mult succes cu ocazia acestui noi inceput, sa fie veseli si sa indrazneasca sa experimenteze lucruri noi. Parintilor le reamintim ca si ei , in adancul sufletului , sunt copii: sa nu uite sa se joace , sa citeasca si sa se distreze impreuna cu micutii lor.
Sa auzim numai de bine!

No comments:

Post a Comment