Thursday, September 1, 2011

Sporul casei

Nu cred ca a fost vreo ora in care copiii sa nu se fi simtit bine, dar asta in care am realizat sporul casei...a fost super distractiva.Ca de obicei micutii erau curiosi ce le-am pregatit. Au tot vazut ei insirate bidoane de plastic goale, tot felul de seminte si nu intelegeau ce se intampla.Le-am explicat ca o sa combinam diverse seminte colorate in straturi pentru a realiza ceea ce este cunoscut sub denumirea de "Sporul casei".Semnificatia ar fi ca dorim persoanei caruia ii daruim un asfel de cadou: multa sanatate, mult noroc, sa se imnulteasca binele si fericirea.
In incercarea de a baga toate boabele in bidon, multe au nimerit pe langa, drept urmare masutele erau pline de boabe de toate dimensiunile si culorile. Mai greu a fost sa reusim sa le bagam pe rand.Dar pana la urma au iesit super. Un singur micut  a iesit in evidenta cu Sporul casei...toate semintele erau puse amestecate, iar semintele de floarea-soarelui erau mancate de catre el.:))

 Am folosit diverse seminte: seminte de dovleac, seminte de porumb, fasole alba, seminte de floarea-soarelui, malai, orez.Am combinat un strat de seminte inchis cu unul de seminte deschise la culoare.
Iata cateva imagini cu ce au realizat copiii.

No comments:

Post a Comment