Monday, July 18, 2011

Ceva funny...seminte de dovleac!

Buna tuturor!

Cine ar fi crezut ca e distractiv sa te joci cu semintele de dovleac?! Asa  si este. Impreuna cu micutii de la curs am experimentat o activitate noua. Am pregatit o punga de seminte de dovleac, lipici, un suport mai gros si ne-am gandit sa realizam un tablou reprezentand  o floare facuta  din  seminte de dovleac.Chiar daca nu au vrut semintele sa se lipeasca de la inceput, nu ne-am lasat batuti si am perseverat.  Pana la urma semintele s-au lipit si floare a iesit foarte bine. Am dat  si un pic de culoare tabloului folosind  acuare. Micutii au realizat tablouri foarte frumoase si unicate.












Dragii mei nu uitati ca va asteptam in continuare la cursurile de vara , sustinute de Teacher Claudia  si ajutoarele ei. Aici micutii pot invata in limba engleza multe poezii, cantece, diverse scenete.... Orele de lucru manual stimuleaza  imaginatia , dorinta de a crea lucruri unicat, ii invata sa comunice si sa lucreze in echipa. Va asteptam!   

No comments:

Post a Comment