Sunday, December 12, 2010

HANDMADE--Lumanari QUILLING

Cu gandul la sarbatorile de iarna v-am pregatit si alte surprize din categoria QUILLING. QUILLING- o tehnica ce presupune ca hartia de orice culoare este rulata si modelata in diferite forme. Totul cu multa rabdare si pasiune. Pasiunea pentru handmade. Handmade recomandat ca si forma de relaxare si de desprindere de realitate...Puteti si voi incerca..:)

Pentru iarna aceasta va recomand cadouri handmade by Mihaela. Din categoria QUILLING am lucrat lumanarele ornate si felicitari.Asa ca anul acesta masa de Craciun o sa fie speciala si datorita acestor lumanari ornate. Am combinat culorile si a iesit o nebunie. Cel mai mult imi place combinatia de culori mov cu portocaliu/galben. Daca aveti preferinte pentru anumite combinatii sa-mi spuneti si le execut dupa placul inimii...
Dar ca sa nu va mai tin in suspans, iata cateva lumanari ornate si felicitari-quilling....





No comments:

Post a Comment