Friday, December 31, 2010

GOODBYE 2010! WELCOME 2011!!!

Cu ce să încep? Cu regretul că a mai trecut un an, sau cu entuziasmul cu care îl aștept pe cel nou, pe care mi-l doresc mai încununat cu fericire ca cel care de azi va fi o amintire? Să le iau pe rând...Pentru mine, TEACHER ANDREEA, anul care tocmai se încheie a fost unul în care poate cele mai dulci și jucăușe satisfacții le-am trăit printre juniorii mei de la Grădinița nr. 5 din Săcele. Deși ascunși într-un capăt de oraș, prichindeii au vrut să țină pasul cu cei din alte grădinițe și s-au dovedit foarte receptivi și bucuroși să învețe limba pe care o știe cel mai bine (le-am zis eu:)) Moș Crăciun: English. Astfel ne-am distrat împreună învățând și desfășurând diferite activități în limba engleză. Rezultatul? Unul cât se poate de amuzant...Se întreceau în a spune I love you, teacher!:) Toate ca toate, anul s-a scurs cât ai zice fish și i-am putut arăta moșului câte știm la engleză, el fiind foarte fericit că în sfârșit se poate înțelege cu cineva. Astfel, pe acorduri de chitară, i-am cântat moșului de l-am zăpăcit și el s-a grăbit să împartă cadourile bine-meritate! Copiii i-au promis în final că se vor pregăti și mai destoinic să-l primească anul care vine, așteptând momentul cu entuziasm. Am zis apoi cu toții GOODBYE 2010! WELCOME 2011! iar TEACHER ANDREEA dorește tuturor, celor mari și mici, multă fericire, sănătate și liniște în suflet...iar voi, copii, să nu uitați: ENGLISH IS FUN! Să continuați să construiți palate în tărâmul fascinant al limbii engleze!
HAPPY NEW YEAR!!!

No comments:

Post a Comment