Friday, December 23, 2011

Fulgi de zapada Quilling-decoratiuni de iarna

Dragii mei va prezint cativa fulgi de zapada, lucrati din hartie, cum v-am obisnuit, cu tehnica Quilling. Deja am impodobit bradutul si are un farmec aparte cu acesti noi fulgi. Am ales sa ii fac si in roz si in rosu si in galben si in albastru.Bradutul meu nu are tematica, asa ca este foarte vesel, in multe culori. Printre acesti minunati fulgi s-a strecurat si un globulet ornat la fel de vesel si simpatic. Sper sa va placa.

 Sarbatorile de Craciun sa va fie pline de veselie, bucurie, multa voie buna si sanatate. Sa va bucurati alaturi de cei dragi de toate cadourile primite si de bradutul impodobit. Sa primiti colindatorii si sa cantati alaturi de ei. Sa va fie numai bine! CRACIUN FERICIT!









No comments:

Post a Comment